fredag 4. mars 2011

Oppdatering og mer..

Da sitter jeg på hotellrommet i Tallinn og prøver å slappe av og få bort litt sjukdomsrusk som henger igjen.

Oppdatering siden forrige innlegg; skoleøkta gikk bra, lange dager men nyttig stoff (mer eller mindre ;)) og selvsagt gode medstudenter! Lenge leve!

Lørdag 19.februar fikk vi uventet barnefri og jeg ba Aina på mat og vinkveld, desverre ble det ikke vin, da Niklas ikke hadde barnepike, men vi koste oss med tapasinspirert mat og jeg koste meg med smirnov ice. Etter Aina dro bestemte jeg og Marius oss for å slappe av i godstolene våre og ta en lugn kveld.... Så ringte Mari. Der var det fest og hun ba så pent om at ikke vi kunne komme en tur. Og så vanskelig å be er vi vel heller ikke.. Det ble sent gitt.. :O Og så dårlig man kan bli av å feste når det er 20-26 minusgrader ute, spesielt når man går hjem midt på natta svett etter dansing og artigheter. Jaja, da ble det sofa og sove sove mandag og delvis tirsdag. Feber avtok og jeg kom meg på beina igjen, litt skolearbeid ble unnagjort og jeg ble med Aina til Oslo en tur og vi koste oss med litt shopping og jentedag.
Kjempekoselig.

Lørdag 26. var det scrappehelg på Eina! Supermoro. Jeg og Lise dro dit på lørdag og det var så moro, jeg storkoste meg. Tenk å kunne sitte med hobbydillet sitt spredd utover et bord og sitte hele dagen uforstyrret! Det er luksus og husmorfri det :)
Vant litt gjorde jeg også, kjempeartig. Laget litt til utfordringene der, bla annet brettekort og dilla på lilla. Skal legge ut bilder.
Laget er artig veskekort av en papirpose fra body shop, og noen andre etter maler på nettet. Spesielt tips fra www.theresesheksegryte.blogspot.com :-)
Søndagen satt jeg og Markus og scrappet litt, ryddet litt og sorterte ut masse ark og dill jeg ikke bruker. Så fikk Markus sitt eget lille "scrappelager" og en stor pose med trykk, ark og klistremerker til barnehagen. De kan få lov å klippe og lime litt. Sikkert stas!

Mandag 28.februar var det 5 år siden vår kjære Martin gikk bort. Jeg synes det er så ufattelig trist enda. Ubegripelig. Vi har mistet to gode venner i vennegjengen, Linda og Martin og det føles så urettferdig. HVORFOR? Vi får nok aldri noen svar, men de er i tankene mine og jeg bærer med meg gode minner og tanker om dem begge to. Måtte de ha fred nå og håper de følger med oss litt.. Tente et lys i vinduet denne dagen, kom meg ikke på kirkegården for Sindre var syk.. Feber igjen.

Sindre ble hjemme to dager og var "dålin", koste sofaen og ville ligge hos mammaen sin. <3 Elskede godguttene min. Storebror Markus var med en venn fra barnehagen på lekeland og reiste stolt avsted med de. Det satt to blide gutter i baksetet hos Janette når de reiste. De koste seg stort og jeg er evig takknemlig for at de kunne ta med Markus. Kjempesnilt og koselig. Tenk at jeg har en så stor gutt som reiser på ting med venner! *stolt*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar