lørdag 12. mars 2011

Bursdagsfeiring er artig og slitsomt

Sykkel er gromt!! Paparazzifotograf Morten sniker i bakgrunnen:

Kakespising på høyt nivå: Markus, mormor, Anita, bestefar og Sindre:


Det er så kooos å ha et godt fang å sitte i:

Men det er såååååå slitsomt å feire så jeg tar en dupp her jeg;
(ikke noe i verden med sovehjertet nei)
Her er Petra og Sam i kjekk lek:

Sam og Rappi i munter passiar:
(sta og staere, er dette en særegnenhet i familien vår?)
Da er dagen endt og alle gutta mine sover ut etter en aktiv dag. Markus og Sindre sovnet relativt fort i dag ;-), Sam var helt utslått etter lek og moro med Petra og Rappi og pus er forskremt over at vi har hatt huset "fullt" av hunder.
En flott dag med familien i huset, vi har spist kaker og kost oss. Markus og Sindre har vært helt i fokus, noe som passer utmerket for gutta. Med besteforeldre på hver stol er det gromt å være i fokus. Masse herlig oppmerksomhet, kos og kosestunder som er gode å varme seg på når vi bor langt fra hverandre. Det er ihvertfall kvalitetstid når vi samles!
Jeg vil takke for at dere kom og gjorde dette til en super bursdag for Sindre.
Vi er så glade i dere.
Takk for at dere er familien vår.
Nå skal jeg lades til ny dag i morgen,
Sindre og Markus gleder seg stort til å få besøk av kremen av vennene sine ;-)
Spesielt utvalgte av Sindre selvsagt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar