lørdag 23. august 2008

OL feiring!

Ja da har GULL jentene til Norge tatt OL gull!!!!
Jeg snakker selvsagt om håndball jentene våre.

For et lag og for en lagånd! Trivselen lyser jo lang vei på det laget, spesielt ved siden av et lag som Russland. Lederstilen der slår ikke helt an her i Vest nei.. Diktator sier jeg bare.
Må være fælt å få så mye kjeft når man gjør sitt beste, ikke fatter jeg at noen kan klare å yte sitt ytterste når man blir pisket frem på den måte. Å snakke til noen på den måte som Russlands trener gjør er jo helt utrolig.. Marit Breivik gjør en kjempejobb for det Norske laget og det er tydelig at de har en god lagånd!

Å se at Norge vinner så suverent i et mesterskap er virkelig moro, jeg må få si det selv om jeg høres vel patriotisk ut.. hehe.

GODE SOM GULL ihvertfall!!

GRATULERER TIL VERDENS BESTE HÅNDBALLAG!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar