fredag 4. april 2008

En oppdatering fra lykkelig tobarnsmamma

Ja da er jeg endelig tobarnsmamma!!
Vi fikk vår kjære kjære SINDRE gutt 16.mars!
Så nå er gleden stor i brummehuset, vi storkoser oss med gutta våre. Livet er herlig, å få barn er en stor stor gave og vi er utrolig takknemlige for våre to friske og raske barn!
Sindre har hatt høye verdier av bilirubin, noe som forårsaker gulsott. Han har hatt lysbehandling og vi har tatt utallige prøver, så nå har vi pendlet mellom sykehuset og hjemmet siden han kom til! Heldigvis har vi en kjempedyktig og koselig barnelege som er virkelig flink! Så vi føler oss godt ivaretatt! Og må jo bare berømme dyktige damer på Sykehuset Innlandet, Gjøvik, fødeavd.

Alt har gått smertefritt denne gangen, amminga har sittet fra dag #1, noe vi vet å sette pris på etter en særdeles trøblete start i fjor med Markus!

Så det er først siste uka vi har tatt imot barselsbesøk, veldig koselig! Og vi har fått så masse fint!

Jeg har også hobbyert en del siden sist, har fått en ny hobby, å lage/scrappe kort, har sydd litt også! Så noe hobby får man tid til innimellom amming, bleieskift, klesvask og matlaging!
Har laget masse bursdagskort, ble så inspirert av mine forumvenninner så jeg har kjøpt en del utstyr og fått til noen kort! Skal legge ut bilder!
På sysiden har jeg fått sydd sengetøy i marimekko til Sindre. Sydd sengetøy og større dyne til storebror Markus også. Nå står stelleveske for tur og mer sengetøy! Har fått lekkert limegrønt marimekko stoff som skal benyttes til stelleveske og dynetrekk til Sindre sin vogn.

Nå må jeg løpe, Sindre skal ha mat!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar