fredag 28. januar 2011

Freddan igjen

Da har vi kommet til en ny helg, denne uka har vært hektisk travel, slik bare uker for arbeidende, studerende gutte-,vovse,-pusemamma og kjæreste kan være. Og nei jeg klager slettes ikke!
Jeg er så utrolig heldig som har to perfekte gutter, verdens snilleste mann, en gæærn hund og en kosepus. <3

Har vært så heldig at min gode venninne, Mari har skaffet meg vikartimer på en barneskole og er med i 1.klasse. Utrolig moro og lærerikt. Elsker virkelig dette yrket, selv om jeg må si at å holde 19 barn i ånde fra 8-13 ikke er bare bare. Er nok en grunn til at de har så kort dag.. :P
I tillegg jobber jeg jo på Quality Hotel Strand på Gjøvik, dog veldig lite siste tiden. Var innom der i går og hilste på gamle og nye kolleger. Veldig godt å se dere igjen! Masse forandring som skjer der og det er så spennende, nyåpning om kort tid. ;)
Mattestudier er spennende, irriterende, lærerrikt, frustrerende og ikke minst til å bli gaaaal av til tider, men har jo heldigvis en herlig kollokviegruppe å støtte meg til. Vi har nynorsk dette året og jeg har blitt oppfordret til å skrive nynorsk her, noe dere ser jeg ikke gjennomfører... Det får holde å lese nynorsk. Boka "syden" av Are Kalvø er virkelig å anbefale, mange artige poeng. Ler meg skakk til tider.
Angående lesestoff må jeg også anbefale boka Maria Parr fikk brageprisen for i fjor, "Tonje Glimmerdal". Det er vel fortjent. Les selv og bli overbevist!
I helga har vi heldigvis bare ei kosehelg å se frem til. Ingen store planer om ting som må ordnes og fikses... Er bedt på ski-akedag i morgen formiddag og får svigerfar og Anita på besøk utpå dagen. På søndag er vi bedt bort på middag, til Tante Ida, som forøvrig er nygift fru Klevengen!

En riktig god helg ønskes dere alle.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar