mandag 22. september 2008

En liten updeit.

Ja da har vi vært på 6 mnd kontroll av Sindre gutten vår.
Vitale mål er
Vekt: 9490 gram og høyde: 70 cm!!
Når han ble født var han 3405 gram og 50 cm.. Snakker om å øke på.. Jeg er reine melkekua jeg.. ;)


Eller kommer ting stadig på plass, nå har vi ovn på plass og kan fyre! Deilig. Skal ta bilder og legge ut! Og badet kommer seg stadig, fikk på håndtak og hengt opp knagger i helga.

Gjenstår mye men det er ikke noe om måå gjøres NÅ liksom, må vel bare innse det jeg også selv om jeg gjerne skulle ønske det var ferdig i går..

Skal laste opp en del bilder og legge ut her.

Nå er det på tide å finne igjen litt hobbyer og litt. Høst tid, og frem med fotoalbum og bilder, klippe og lime. Så er det snart tid for julekort. Ikke planlagt noe enda men skal få tatt bilder kanskje. Eller om jeg scrapper. Tiden vil vise.

Og nybilen vår er GROM! Elsker bilen,. den er super å kjøre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar